Работим вече доста време с няколко големи куриерски фирми за да доставяме стоките до Вас, нашите клиенти. Силно вярваме, че изборът на куриер е ключова част от услугата електронна търговия. Има една куриерска фирма, чиито услуги рязко се различават от доброто ниво на останалите наши партньори – това е Спиди. Вземането на пратка от едно място и доставката на следващия работен ден е нещо, което приемаме за стандарт, но не и Спиди. По-долу ще дам пример с пратка за нас, която престоя 9 дни в техния склад без обяснение.
Ето друг случай, в който отново се сблъскахме
с „услугите“ на Спиди – този път пратка изпратена по DHL и незнайно как
попаднала в техните ръчички. На 28 звъннаха да кажат, че ще я донесат и
получиха потвърждение, че на адреса има постоянно човек. След това не дойдоха.
Техния начин на описване на ситуацията: „Неуспешнa доставка
Уговорен нов час (в същия ден) [к.80] ГОВОРЕНО“ Тъй като беше спешна я
пренасочихме към най-близкия офис, за да я вземем на следващия работен ден, но на тях
им трябваха 3 работни дни, което за нас означаваше 5 дни забавяне:
Мога да покажа още поне 20 подобни случая, които ни се случиха в последните 2 седмици. За съжаление те не са със стока за нас, а стока, която Вие, нашите клиенти сте си поръчали. Част от тази стока е подаръци, друга е Коледна украса. Знаем емоционалната и практична стойност на поръчките и правим всичко възможно да бъдат доставени възможно най-бързо. За нас те не са поредния кашон и сме се подсигурили с достатъчно капацитет да обработим ВСИЧКИ заявки в срок. Това обаче не се отнася за Спиди, които и тази година обявяват, че по Коледа има засилено пазаруване и ще забавят доставките.
За съжаление изборът на транспорт до България е извън нашите решения, а Спиди са представители на една от най-големите мрежи за доставка в Европа – DPD, които имат сключен договор с нашите доставчици. Като такива те успяват да забавят доставката на доста стоки за Вас, отново задържайки ги с дни в техния склад без причина.
Извън Коледа, въпреки че бяха старателно избягвани като вътрешен доставчик, по настояване на наши клиенти сме ги ползвали и малкото проблеми, които сме имали са били свързани с техни доставки. Сред тях са загубен диван с доставка от нашия склад до техен офис (локализираха го след 7 дни), както и доставка на барака в Сливенско село, вместо в Добричко и последвало искане от клиента да плати за тяхната грешка.
Извинявам се, че такава фирма е намесена, дори и насила в нашата верига за доставки и обещаваме да продължим с действията си до отстраняването и. Засега ще преустановим изпращането на стока с наложен платеж под каквато и да е форма със Спиди, за да си спестим неприятните емоции. Благодарим за разбирането!
3 Коментар(и)
Пореден случай от днес: изпращаме заявка да вземат от адрес една масичка. Обаждат се на клиента и му казват, че няма как да го посетят, защото адреса го няма в Google maps ?!? В тракинга се отбелязва грешен адрес, което няма нищо общо с действителността и работата не е свършена.
Като търговец сте задължени да изпълнявате желанията на клиентите. Е, аз като клиент ви казвам, че предпочитам и винаги работя със СПИДИ. Има в България, за сега, само една забранена фирма и тя е ЕКОНТ. Всяка друга може без ЕКОНТ. Ако получа пратка с ЕКОНТ, ще я върна. Това е за момента, наш граждански дълг. Трябва да правим, каквото зависи от нас, за подобряване на живота в нашата страна.
Това е много грешно расъждение че ние търговците ( Аз не работя във фирмата оперираща сайта ОСРБЕ) сме длъжни за нещо. Ние предлагаме услуга и/или стока и ако тя е ок за вс тогав я вземете. Ако не отгоаваря на Вашите принципи то тогава просто не поръчвайте. Аз като тъговец също имам право да ви откажа услуга или стока. ГОВОРИМ ЗА ПРАВА а не за ЗАДЪЛЖЕНИЯ.
Има Спиди и Спиди, явно г-н Тодоров работи с по-добрата половина. Ние забравихме вече за тях/ загубиха клиент- некоректно отношение/.
Оставете коментар