Работим вече доста време с няколко големи куриерски фирми за да доставяме стоките до Вас, нашите клиенти. Силно вярваме, че изборът на куриер е ключова част от услугата електронна търговия. Има една куриерска фирма, чиито услуги рязко се различават от доброто ниво на останалите наши партньори – това е Спиди. Вземането на пратка от едно място и доставката на следващия работен ден е нещо, което приемаме за стандарт, но не и Спиди. По-долу ще дам пример с пратка за нас, която престоя 9 дни в техния склад без обяснение.

Ето друг случай, в който отново се сблъскахме с „услугите“ на Спиди – този път пратка изпратена по DHL и незнайно как попаднала в техните ръчички. На 28 звъннаха да кажат, че ще я донесат и получиха потвърждение, че на адреса има постоянно човек. След това не дойдоха. Техния начин на описване на ситуацията: „Неуспешнa доставка
Уговорен нов час (в същия ден) [к.80] ГОВОРЕНО“
 Тъй като беше спешна я пренасочихме към най-близкия офис, за да я вземем на следващия работен ден, но на тях им трябваха 3 работни дни, което за нас означаваше 5 дни забавяне:



Мога да покажа още поне 20 подобни случая, които ни се случиха в последните 2 седмици.  За съжаление те не са със стока за нас, а стока, която Вие, нашите клиенти сте си поръчали. Част от тази стока е подаръци, друга е Коледна украса. Знаем емоционалната и практична стойност на поръчките и правим всичко възможно да бъдат доставени възможно най-бързо. За нас те не са поредния кашон и сме се подсигурили с достатъчно капацитет да обработим ВСИЧКИ заявки в срок. Това обаче не се отнася за Спиди, които и тази година обявяват, че по Коледа има засилено пазаруване и ще забавят доставките.

За съжаление изборът на транспорт до България е извън нашите решения, а Спиди са представители на една от най-големите мрежи за доставка в Европа – DPD, които имат сключен договор с нашите доставчици. Като такива те успяват да забавят доставката на доста стоки за Вас, отново задържайки ги с дни в техния склад без причина.

Извън Коледа, въпреки че бяха старателно избягвани като вътрешен доставчик, по настояване на наши клиенти сме ги ползвали и малкото проблеми, които сме имали са били свързани с техни доставки. Сред тях са загубен диван с доставка от нашия склад до техен офис (локализираха го след 7 дни), както и доставка на барака в Сливенско село, вместо в Добричко и последвало искане от клиента да плати за тяхната грешка.

Извинявам се, че такава фирма е намесена, дори и насила в нашата верига за доставки и обещаваме да продължим с действията си до отстраняването и. Засега ще преустановим изпращането на стока с наложен платеж под каквато и да е форма със Спиди,  за да си спестим неприятните емоции. Благодарим за разбирането!